Tema: Re: Ilgalaikis backupas
Autorius: MRT
Data: 2017-08-29 17:00:48

> Greiciau panasus i MS storage space su parity resilience.
> https://www.windowscentral.com/how-use-storage-spaces-windows-10
>
> JBOD (su parity ar be) gan smarkiai skiriasi nuo RAIDo. JBODe diskai
> belekokio dydzio neprarandant likuciu skirtumu tarp didesnio ir mazesnio
> HDD. Reiskia ir sudetingesnis kodas ir greitis jei ne visada, tai bent
> kartais prastesnis.

Na kaip bevyniok, vis vien norint nejaust padariniu del vieno disko skridimo
saibom, esant kitiems uzkistiems - siokiu tokiu niuansu islenda..

Kad ir tarkim 4HDD ir Storage Spaces su dviem kopijom.. ka islosi vs. RAID1?
Jei imt "Parity: Similar to the standard RAID 5 technology <..>"
Todel pritrombavus 4HDD ~70% duomenu, sakyciau arteji prie RAID5..
Siek tiek skirtumo gaunasi, kai/jei nesusirebuildintu..

Originalus atskaitos taskas ~600Eur 2*8TB ant RAID1 8TB = biski mazoka.
Daugiau nei 8TB galima gaut su daugiau disku..
4*4TB RAID5 = 12TB .. arba tiesiog RAID1+RAID1 2*6+2*6 = 12TB
Imant WD Red'ukus 1TB RAW atsieina ~39Eur
RAID1 - po ~78Eur, RAID5 (4HDD raide) - po ~52Eur
Pridejus NAS'o kaina tarkim 250Eur -
12TB skritumas skiedziasi iki 98 vs 70 Eur
Bet pageidaujant kazkokio atsparumo tupam disko gedimui,
kas gali but dar paprasciau simple-IT adminui uz ta RAID1?

PS. Cia jei ka tas skirtumas irgi ne asmeniais, o darbiniais pinigeliais..
Kruto admino ir kruto HW nebuvimas ne tokius pinigus juk "sutaupe"..