Tema: Re: Ilgalaikis backupas
Autorius: fenix@w
Data: 2017-08-28 10:02:59
2017.08.28 09:53, benamis rašė:
> Tai vadinama spare disku. Siaip nelabai efektyvu tureti diska ijungta,
> kuris beveik visa savo gyvenima "budi" ir laukia gedimo:) Siuolaikiniai
> disku masyvai fizinius diskus "supjausto" i gabalus ir is ju lipdo raid
> masyva, tokiu atveju kai kuriuos gabalus palieka kaip spare(tuscia
> vieta). T.y. Jeigu sugenda diskas, duomenis perkelia/recoverina i
> laisvus gabalus. Tokiu budu buna idarbinti visi diskai ir galutiniame
> variante gaunama daugiau IO operaciju. Nesidomejau paskutiniu metu, bet
> manau turetu buti kazkas panasaus igyvendinta ir siuolaikiniuose
> [...]

mes kalbam apie hot swap? as kazkaip isivaizuoju, kad masyvas yra tik
duomenim. man uzkliuvo ta vieta kur os masyve, pats isivaziduoju, kad
"teisinga" yra os - atskiram NE raid diske su reguliariu imidzo backup i
kita vieta. tada nulekus vienam kontoleriui bent jau ne visiskas pzdc.
siaip raid5 sux and must die.
krc, mano ukyje raid1 su soft sync ir kopijom stalciuje ir nuosirdziai
bijau kazko kito. seriously.