Tema: Re: Ilgalaikis backupas
Autorius:
Data: 2017-08-28 10:09:16
Man reikalingas ilgalaikis pasibaigusiu projektu archyvavimas, todel
diferencinis archyvavimas visai neaktualus
Zip'ai irgi abejotini. Didzioji dalis failu paveiksliukai ir video. Lengvai
zipuojamu failu pagal diske uzimama vieta salyginai nedaug. Sutaupyti 5-15%
nera taip jau svarbu. Be to jei archyva perziureti paims kolega, tai gali
ir prasikeikti su zipais.
Automatinis backupas irgi neaktualu. Kiekvienas atvejis individualus. Kai
kada palieka man tiesiog isorini HD, o kai kada tenka perziureti kompa at
net tinkla kad viska nukopipijuoti.