Tema: Re: Rekomenduokit gerą wifi routerį
Autorius: MRT
Data: 2017-04-21 11:29:12

> Reikės tada matyt klausti pardavėjų perkant, kuri versija, arba kažkur skaičiau, kad ant dėžutės būna parašyta.
> Tie simuliatoriai man nelabai ką sako :)

Simuliatorius = tai, ka turesi nusipirkes :)
Tai avansu paklikseti gali ir nenupirkes..

Esme ta, kad tau reiks prisijungt prie valdymo
ir nueiti i kazkuri meniu ir kazka nustatyt..
Tarkim ne Gala konfigint, o pradziai wifi password'a pasikesit..

O jei Gala ir tarkim su senesniu interfeisu Gala paleidimas butu..
http://uk.tp-link.com/resources/simulator/Archer%20C7_2.0/Index.htm
Eik i Network > eik i IPTV > rodo

IGMP Proxy: Enable
Mode: Automatic

Tada sako, perstatyk Mode: i 802.1Q Tag VLAN..

OK, padariau.. kazkokiu kalnas settings islindo..

Tada sako, nu tai vesk tai IPTV VLAN ID: sesetuka..
Ir nurodyk, kad LAN4 Mode: IPTV .. tada turi rodyt Gala priedelis is 4-ojo porto..

Oba, zeba rodo, thx thx :)

------

Jei nera simuliatoriaus - tai tarkim kiek sunkiau kam telefonu patart..
Gaunasi, tai junkis ir ieskok mazdaug tokio dalyko.. googlink ar youtubink, rtfm pavaryk..

Jei dar neuzkabino.. C7 tures USB'a.. naudosi ji kazkam?
Eik i simulator ir paziurek ka su juos leis padaryt:

USB Settings
- Disk Settings
- Folder Sharing
- Print Server