Tema: Re: Rekomenduokit ger… wifi router
Autorius: MRT
Data: 2017-04-13 00:24:00
> Na o tai į ką tada taikyt, jei:
> • gigabitinis su max wan-lan pralaidumu (gigabitinė šlanga Lietuvoj)
> • vlan ir co supportas, kad susitvarkyt Gala
> • wifi kaip ir dzin - tam yra Ubiquiti AC Pro
> • mažiausia kaina nėra prioritetas - greičiau performancas ir stabilumas
> bei CLI išvengimas, jei įmanoma

o cia jau ir prieinama zona, kai jau nevisai pigu ir dar info rankiotis.
ISP supportas didesnis, jei tas ju suknistas aparatas..
Kas su tuo suknistu aparatu nepatinka, tai berods nesiulo nusipirkt.

Netgear'a minejo, Mikrotik'a minejo.. is Mikrotik'u perf. nesidomejau,
bet kiek anksciau aki buvo patraukes sitas:
https://www.katalita.lt/detaliau/mikrotik_crs125-24g-1s-2hnd-in.html
tarsi viena dezute kurioj portu sociai visam namui uzsimaitint..

Man idomiau low-end ar nestipriai up.. >100Eur routeriu ne ta zona :)