Tema: Re: Rekomenduokit gerą wifi routerį
Autorius: Rimas
Data: 2017-04-11 14:31:25
On 2017.04.11 14:17, Dainiushas wrote:
> tai gali būt, bet tiesio internetui tai kažkaip užtenka ir mikrotiko
> ir neužsiimant medžiokle jis juntamai pigesnis. Na ir kaip sakiau, man
> pagrindinis privalumas - tai dydis. Ana galima kur nors užkišt ir
> pamiršt, su tais antenom apkarstytais netgear'ais taip neprasisuksi :).
> O per kurią jie ten vietą labai galingesni?

Pagrinde galingesni chipsetai.
Wifi rangas irgi vienas iš geriausiu. Bijau, kad hap ac tikrai netemtų
iki tiek.

Mikrotik'ą dėl dydžio aš irgi užskaitau. Reikia kokio ale access point
su ethernet, nu paimi tą gaiduką hap lite ar ac lite nu ir zajebys.
Aišku gal ne 300mbps šlangai užkišt, bet 100mbps manau per akis.

O tie pigienos tp link po 15eur su 30cm ilgumo antenom tai eina nx :)