Tema: Re: Rekomenduokit gerą wifi routerį
Autorius: pininfarina
Data: 2017-04-11 15:51:53
I buta ateina sviesolaidis, tada keitiklis is sviesolaidzio i vari. Tau
reikia routerio.
As irgi uz R7000. Radau italu amazonej uz ~100€. Ant jo kabo ~30 prietaisu,
niekada nebuvo pakibes.

"useris"  wrote in message news:ociivp$g1a$1@trimpas.omnitel.net...

Kad pasitikslinti - kaip suprantu, telekomas man atveda LAN kabelį į butą,
ir tada jį kišu į kompą arba į wifi prietaisą (su skynet, cgates taip bent
jau visada buvo).
Tai man reikia routerio ar switcho? Kad pastatyti vieną dėžutę ir pamiršti,
o ne dėlioti prietaisus po visą butą.
Teo ima 2,5 € per mėn už nuomą, tai tarkim iki 100 € galima įsigyti gerą
prietaisą? Koks bus skirtumas nuo kainuojančių 150-200 €?

Gala, telefono nežadu naudot, dėl konfigo ko gali reikėti, nebent portų
forwardo.