Tema: Re: Rekomenduokit gerą wifi routerį
Autorius: Nerijus
Data: 2017-04-11 09:03:11
On 04/10/2017 10:02 PM, useris wrote:
> Pas juos puslapyje radau, kad keli modeliai paminėti, tai dar neaiškų,
> kurį duos.
> Maršrutizatoriaus nuoma 2,5 €/mėn., tai gal geriau nusipirkti kokį
> tikrai gerą modelį, kurį kelis metus naudosiu.

	Nuo DSL laiku esu telekomo klientas ir niekad nemokejau uzh ju duodamus
ruterius. Pasirashai sutarti ir ruteris nemokamas. O jei sumastysi
naudoti savo, tai sekmes. Nes tada niekas uzh korektishka jo veikima
neatsako, iskaitant ir pati telekoma. Jau teko su tuo susidurti, seniau.
	Kalbu butent apie RUTERI, o ne kazkoki te akses pointa. Siaip jau
konfigas telekominiu ruteriu nera toks paprastas. Ypach jei naudojiesi
visomis ju paslaugomis (iskainant ir telefona).

	N. M.