Tema: Re: Rekomenduokit gerą wifi routerį
Autorius: fenix@w
Data: 2017-04-11 10:57:45
2017.04.11 10:22, Dainiushas rašė:
> nu, netgear'o riteriai tai čia px, galima ;)
>
> btw, aš kažkodėl matau R7000 už 170 beveik. Ir matau ne gražią mažą
> dėžutę su PoE, o kažkokį ragažės formos griozdą su styračiomis
> antenomis. Kurių net stiprinimo nesigauna išguglint, kaip ir siųstuvų dBm.

kam taip liesai? va:
ASUS RT-AC88U
D-Link DIR 890L
Netgear Nighthawk R8000 X6

ypac estetams:
Apple AirPort Extreme Base Station

ir cia viskas px, nes vistiek slanga 100Mbit, su N 300 wifi pilnai
uzkishu. tiesa, mikrotiko nemeginau su iptv, butu idomu. pirkau viena
pigiausia mikrotika kad nepistu proto - pasiteisino.

300mbit ir keli iptv telikai - uzduotis rimtesne.