Tema: Re: Rekomenduokit gerą wifi routerį
Autorius: Dainiushas
Data: 2017-04-11 14:19:34
tai gali būt, bet tiesio internetui tai kažkaip užtenka ir mikrotiko ir
neužsiimant medžiokle jis juntamai pigesnis. Na ir kaip sakiau, man
pagrindinis privalumas - tai dydis. Ana galima kur nors užkišt ir
pamiršt, su tais antenom apkarstytais netgear'ais taip neprasisuksi :).
O per kurią jie ten vietą labai galingesni?