Tema: Re: Rekomenduokit ger… wifi router
Autorius: eMeR
Data: 2017-04-13 23:19:07
On 2017-04-13 07:04:57 +0000, fenix@w said:
> mikrotik 3011/RB750Gr3, ubiquiti edgerouter lite, edgerouter X
> https://help.ubnt.com/hc/en-us/articles/219652227--EdgeRouter-Which-EdgeRouter-Should-I-Use-
>
> pats ubnt nenaudoju, bet turiu sekmes istoriju aplink

Su Ubiquity, kol kas, tik su AP ir switchais susidūręs. Gėris. Todėl
natūralu, kad vis pasižiūrau ir į routerius. O bet tačiau - kažkada ir
čia buvau užklausęs, tai neva geriau laikytis atokiau - problemos su
bugų taisymu. Nežinau kiek tai aktualu šiai dienai. Kitas momentas, kad
bent anksčiau adwanced stuff'as būdavo tik per CLI - GUI labai basic.
Vėlgi - gal jau pažanga padaryta.

Yra čia naudojančių ką nors iš Ubiquiti routerių? Kokie potyriai?
--
R.