Tema: Re: Rekomenduokit gerą wifi routerį
Autorius: Bronco
Data: 2017-04-11 00:26:43
On 2017-04-10 23:07, Dainiushas wrote:
> rimtai, jūs kas nors matę kas tos išorinės "antenos" viduj? :). Jau
> nekalbant apie kabelius ir jungtis iki jų, su savo nuostoliais.

Neplanuoju diskutuoti kur kas ir kaip "viduje" padaryta, mane domina tik
kaip "visa tai veikia". Aš net neimčiau jo bandyti, nes stebuklais
netikiu. Va, kitame poste [mikro] jau parašė praktinius savo
pastebėjimus, kurie puikiausiai atitinka mano teorinius pamąstymus.

Paimk tą patį R7000, kurį pamedžiojus galima už ~100 EUR susirasti, tai
jis tavo siūlomą mikrotiką už 70 EUR suplėšys į skutus visais
parametrais ir aktualių paprastiems naudotojams funkcijų gausa, plius jo
valdymas yra absoliučiai user friendly.

Aš suprantu, jog nuo seno njusuose lankosi masonų Mikrotikų ložės
atstovai, bet nereikia to Mikrotiko siūlyti nepašvęstiems į riterius,
nes liūdnai tai baigiasi.