Tema: Re: Rekomenduokit gerą wifi routerį
Autorius: Bronco
Data: 2017-04-10 22:25:08
On 2017-04-10 22:05, useris wrote:
> Kiek turėjau šviesolaidį, tai tik 100 naudodavau, užtekdavo. Tačiau per
> TV norėsis 4K video pažiūrėti, tai gal ir 300 reikėtų.

Tikrai nepakenktų.

> Įdomu, per wifi skirtumas jausis, ar čia tik per laidą jungiant?

Per laidą tikrai, o per wifi tai ilga istorija aiškintis kas ten pas
tave kiek sugeba prapumpuoti. Teoriškai, ne problema ir pvz. 1300 Mbps
per WiFI pasilest, bet kiek žmonių tai sugeba ir nepagaili tam pinigų,
jau kita istorija.

Pvz. va šiuo metu mano mobilnikas per wifi prisijungęs 585 Mbps ir tai
ne riba, nes galiu ir arčiau prie routerio prieiti :]

> Kaip
> gauti tą mažesnę kainą, konsultanto zysti? :D

Matyt, galima ir taip, bet tada geriau paklausinėk omnitel.design
grupse, gal ten tie "konsultantai" lankosi :]