Tema: Re: Rekomenduokit gerą wifi routerį
Autorius: fenix@w
Data: 2017-04-11 10:27:10
>     Nuo DSL laiku esu telekomo klientas ir niekad nemokejau uzh ju
> duodamus ruterius. Pasirashai sutarti ir ruteris nemokamas. O jei
> sumastysi naudoti savo, tai sekmes. Nes tada niekas uzh korektishka jo
> veikima neatsako, iskaitant ir pati telekoma. Jau teko su tuo susidurti,
> seniau.
>     Kalbu butent apie RUTERI, o ne kazkoki te akses pointa. Siaip jau
> konfigas telekominiu ruteriu nera toks paprastas. Ypach jei naudojiesi
> visomis ju paslaugomis (iskainant ir telefona).

tai puiku, keli klientai aplink sekmingai telekomo routerius pasiunte
nax, kai pradejo atsiradineti eilutes 2EUR us routeri.

su tv sako buna problemu, bet pas mane vaziavo ir su kitu routeriu.
dabar buvau uzsiemes skynet lobizmu pazystamiems, tai veikia tv su
routeriais, be ju tupos switch->router kombinacijos.