Tema: Re: Rekomenduokit ger… wifi router
Autorius: eMeR
Data: 2017-04-13 23:14:10
On 2017-04-12 21:24:01 +0000, MRT said:
> o cia jau ir prieinama zona, kai jau nevisai pigu ir dar info rankiotis.
> ISP supportas didesnis, jei tas ju suknistas aparatas..
> Kas su tuo suknistu aparatu nepatinka, tai berods nesiulo nusipirkt.
Lyg ir siūlo. Tik aš stipriai abejoju jo galimybe išroutinti tokį
duomenų srautą. Galingesnių, šiai dienai, nesiūlo.

> Netgear'a minejo, Mikrotik'a minejo.. is Mikrotik'u perf. nesidomejau,
> bet kiek anksciau aki buvo patraukes sitas:
> https://www.katalita.lt/detaliau/mikrotik_crs125-24g-1s-2hnd-in.html
> tarsi viena dezute kurioj portu sociai visam namui uzsimaitint..
Mikrotik'as gerai, kai jis gerai sukonfigintas. O kad tai padaryt, jau
reik stipriai pagooglint. Aš būčiau linkęs šitoj vietoj daugiau sumokėt
už paprastesnį konfigūravimą, jei toks variantas egzistuoja.

Galima sakyt "po ranka" yra nenaudojamas RB493G
(https://www.katalita.lt/detaliau/mikrotik_rb493g.html) - reiks paimt
pasibandyt su konfiginimu pažaist :/

--
R.