Tema: Re: Rekomenduokit gerą wifi routerį
Autorius: useris
Data: 2017-04-11 15:42:33
Kad pasitikslinti - kaip suprantu, telekomas man atveda LAN kabelį į butą,
ir tada jį kišu į kompą arba į wifi prietaisą (su skynet, cgates taip bent
jau visada buvo).
Tai man reikia routerio ar switcho? Kad pastatyti vieną dėžutę ir pamiršti,
o ne dėlioti prietaisus po visą butą.
Teo ima 2,5 € per mėn už nuomą, tai tarkim iki 100 € galima įsigyti gerą
prietaisą? Koks bus skirtumas nuo kainuojančių 150-200 €?

Gala, telefono nežadu naudot, dėl konfigo ko gali reikėti, nebent portų
forwardo.