Tema: Re: Bevieles peles
Autorius: Arj
Data: 2016-10-18 15:12:29
is turimu/matomu logitechu priekaistu neturiu tik m705, bet turint omenyj
jos kaina (50€), tai ner tas variantas kuris dziugintu.
Palyginimuiu - M$ kliaviaturos ir peles dziugina pradedant nuo piguvos.

"Caponi"  parašė naujienų news:nu2dep$pf$1@trimpas.omnitel.net...

Nu visos mano pelės ir klavos elgiasi kaip priklauso, tai pagal vieną
sugedusią gal toli siekinačių išvadų daryt nereikėtų...

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/