Tema: Re: Bevieles peles
Autorius: ManXP
Data: 2016-10-14 01:46:31
Aisku. Pirkdamas kazkaip neziurejau i bateriju laikyma, galvojau, kad visu
+/- vienodas bus. Peles naudojamos ant desktopu, t.y. jokiu nesiojimu.
Baterijos geros (jas pakrovus ir idejus i pvz koki dantu sepeteli, veikia
tiek, kiek raso gamintojas, kad turi veikt).

"Caponi"  wrote in message news:ntp2ei$nv7$1@trimpas.omnitel.net...

Mano peles:

Logitech M510 - "24-month battery life". As naudoju priedvesius tokius
akumus, bet net ir su jais daugiau nei po pusmeti laiko.
Gigabyte Aire M60 - "Battery life: 24 months (depends on battery)". Naudoju
dar tik apie puse metu, baterija dar ta pati.

Taviskes:

MX Anywhere - "4-month battery life"
T620 - "Expected battery life is up to 6 months (2 AA batteries)"

Taigi, visu pirma isvada - pasirinkai tikrai ne ilgiausiai "grojancius"
pacukus.

Klausimai - ar geras baterijas naudoji ir koks naudojimo intensyvumas?
Reikia turet raumeny, kad jei pacukus, pvz., nesioji tasej ju neisjunges,
tai nuolat intensyviai dirba peles optinis sensorius, spaudinejasi mygtukai
ir dirba siustuvas, tokiu atveju kelis kartus trumpesnis ir nei
deklaruojamas "up to" bateriju tarnavimo laikas neturetu stebint.

Nu ir pabaigai - su bateriju laikymu tai kaip ir nesusije, bet kad
Logitechas bendrai paemus "atpigo", tai faktas...

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/