Tema: Re: Bevieles peles
Autorius: Caponi
Data: 2016-10-16 01:51:37
Teisinga nuoroda, tik jei jau taip, tai dar ir šitą pridėt reikia :-)
http://www.skytech.lt/search.php?keywords=bluetooth+pel%C4%97&x=0&y=0&search_in_description=0

O spakainui patarimas - pasivaikščiok per parduotuves ir gyvai pačiupinėk kas prie rankos labiausiai limpa, nors BT pasirinkimas tikriausiai gyvai ne per didžiausias bus, turint omeny kiek jų "ant popieriaus" Lietuvoj parduodama.
BT pelių pagrindinis trūkumas - paprastai kelis kart trumpiau laikančios baterijos, teorijoj paprastai iki ~pusės metų (ne BT šiais laikais dažniausiai gamintojai deklaruoja iki 2 metų (nors išimčių, žinoma, yra, nuo ko ir šita tema prasidėjo)).

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/