Tema: Re: Bevieles peles
Autorius: Sniegas
Data: 2016-10-14 16:38:22
Turiu tokią. Sunki ir didelė. Suporavau su televizoriumi. Su kompu naudoju
Logitech BT pelę. Iš wireless labiausiai patiko Microsoft pelės, turiu net
dvi.

"kef"  parašė naujienų news:ntqkvk$h05$1@trimpas.omnitel.net...

Jei domina BT , tai sita su 2x AA
http://www.skytech.lt/h3t50aa-x4000b-bluetooth-mouse-p-137759.html
Nezinau kiek laiko, dar nenusibaige. Nustebino tuo  kad kompas mato mauso
batarkiu lygi kompo bateriju sarase. Turetu ismesti low battery pries
nustimpant.