Tema: Re: Bevieles peles
Autorius: Deivis <deivis @ autos . lt>
Data: 2016-10-17 09:19:35
Laimis expressed precisely :

> Paprastų NiMH self-discharge-rate, pasak wikipedijos, ~13.9–70.6% per mėnesį
> kambario temperatūroje. Jei tau senas energizer'is dar veikia po pusės metų,
> tai tik todėl, kad pelei labai labai mažai reikia, nes po pusės metų jis jau
> praktiškai tuščias. Mano turimas Anywhere'as su paprastom NiMh (bandžiau 3
> rūšis), netempdavo kelių mėnesių, tai jau tikrai.

BS
Mano xbox pultai ir mikrofonai nuo Kalėdų baterijos ir dar veikia.
Naudojami retai, bet jokių self-discharge. Pelė Lenovo BT Laser Mouse
vasarį pakeista baterija dar veikia. Kur nors nešdamas išjungiu
jungiklį, kad nepasispaustų, bet dažnai lieka įjungta ant stalo.

--
Deivis [persona], Vilnius
A5 3.0 V6 '12