Tema: Re: Bevieles peles
Autorius: ManXP
Data: 2016-10-14 11:36:16
Nezinau, senu peliu migdyt niekad nereikej, tiesiog veikdavo normaliai. Tas
MX kartais (taip koki karta per savaite) gal ir uzmiega, nes ryte reikia
ijungt is naujo. Bet vistiek veikia dar trumpiau nei nemiegantis T620

"Rimas"  wrote in message news:ntq58n$6n4$1@trimpas.omnitel.net...

On 2016.10.14 00:38, ManXP wrote:
> Kazkada senai buvau iprates, kad idedi baterijas ir pamirsti. Bet su
> "naujom" (pagamintom mazdaug per paskutinius 5 metus) niekaip nesigauna -
> jeigu 3 savaites istempia, tai jau gerai buna. Uzpiso pastoviai keitinet.
>
> Paskutine normali buvo kazkokia Logitech M serijos. Dabar yra 2 x Logitech
> MX Anywhere, ir 1 x Logitech T620. Nu ir pas visas ta pati chuinia. Tai
> klausimas - kame reikalas? 1. Logitech pradejo gamint visiska slamsta? 2.
> Man tiesiog labai nepasiseke, ir visos 3 peles, kurias pirkau, papuole
> brokuotos?

Gal jos neužmiega niekad?

Mano dell pelę reikia ryte įjungt su mygeliu, nes ten po kažkiek tai
neveiklumo nueina į deep sleep.
Kitas papigiaiskias kažkokias irgi reikia pajudint, kad veiktų po
kažkiek tai tinginiavimo...