Tema: Re: Bevieles peles
Autorius: Caponi
Data: 2016-10-14 11:39:13
Sunku dabar su periferija. Aš jau rašiau ne karta apie klavos ir peles paieškas (aš nuo pastipusio Logitech DiNovo komplekto migravau), tai tenkinacios klavos taip ir neradau (reikalavimai - belaide, žemo profilio, bet ne tie supisti chiclet tipo klavišai), nusipirkau Logitech K270 - pigiena, bet px, stacionaru aš pakankamai mažai dabar naudojuosi, tai sueina. Batareikes ten 2xAAA, ale su salyga, kad ar tik ne ~2 metus dar originalus komplektas veikia, tai px, galima ir be akumu išsiverst. Pele (reikalavimai - belaide, normalaus dydžio, o ne miniatiurine bobiška/vaikiška :-)) - Logitech M510 - iš paciupinejimo ne prabangiai atrodo, bet pakankamai patogi, principe dideliu pretenziju nera. Prieš gera pusmeti prisireike dar vienos, M510 bent ant LT jau nebebuvo, supirkau visas esancias LT rinkoj pagal aukšciau išdestytus reikalavimus :-), gavosi, berods, viena Acme, 2xHama ir Gigabyte Aire M60, pastaroji prilipo labiausiai (sakyciau, su M510 drasiai gali konkuruot), tai ja ir pasilikau ("antroj" vietoj statyciau Hama Roma, jos fyške - praktiškai begarsiai klavišai, bet mane kažkodel tai erzino, nors su laiku tikriausiai priprantama, o kai kam gal ir išvis didelis pliusas butu). Baterijos pas M510 2xAA, pas Gigabyte - 1xAA.
Žodžiu, del klavos rekomenduot ramia sažine nieko negaliu, o pele, jei reikia ne "madingos" miniatiurines, tai minetos Gigabyte ir Hama tikrai vartotinos.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/