Tema: Re: Bevieles peles
Autorius: Laimis
Data: 2016-10-17 14:31:46
Linas Petkevičius rašė:
> Reiktu dar ivertini aparaturos poreikius. Ta pacia klaviatura jau kokius
> 5-erius metus naudojuosi - jokiu strigimu. Idomumo delei isemiau
> paziureti kaip atrodo batarkes - va taip.

Tai aš jau pradėjau įtarti, kad nesusišnekam. Kalba eina (bent jau ėjo)
apie *pakraunamas* NiMh baterijas (paprastai tariant pakraunamsu AA/AAA
pirščiukus), kurios pasižymi labai dideliu self-discharge'u. Visi kiti
paprastieji (nepakraunami) maitinimo elementai, o ypač alkaline, turi
shelf life 3-5+ metus, tad self discharge'as jiems yra ne problema.