Tema: Re: Bevieles peles
Autorius: Caponi
Data: 2016-10-14 02:24:34
Nu ant dantu sepetelio lengviau numatyt kiek laikys baterijos, nenaudoju tokiu daiktu, bet speju, kad ten nurodytas tam tikras veikimo laikas.
O vat pele gerokai sunkiau prognozuojamas daiktas, galutinis rezultatas priklauso nuo to, kiek laiko naudojamasi kompu, kaip intensyviai tuo metu maigoma pele, galu gale ir pavirsius, ant kurio pele stumdoma, itakos turi. Zodziu, man 3 savaites prie "up to 6 months" deklaruojamo laiko irgi atrodo kiek mazokai, bet ne ant tiek, kad sakyciau neimanoma ar peles brokuotos (ypac, kai pas tave panasiai elgiasi 3 egzemplioriai).

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/