Tema: Re: Bevieles peles
Autorius: [mikro]
Data: 2016-10-14 10:31:53
jo, as cia metai keli atgal kai pradejo nusibaigineti logitecho ultra x'as,
turejau afigena dilema, ka cia daryt. kiek minkiau klavu, nu ragai ir
kanopos... sudas kaip reta. radau ebejuj kit'a pas viena ciuva, 4 klavos.
tai visas ir paemiau - namie, keleta I darba, ir viena dar ant zapaso liko
kitiems laikams. vel sirdis dziaugiasi, nes principe uz tai man pacios
geriausios klavos, kurias teko gyvenime tureti.

On 2016-10-14 12:38 AM, ManXP wrote:
> Kazkada senai buvau iprates, kad idedi baterijas ir pamirsti. Bet su
> "naujom" (pagamintom mazdaug per paskutinius 5 metus) niekaip nesigauna
> - jeigu 3 savaites istempia, tai jau gerai buna. Uzpiso pastoviai
> keitinet.
>
> Paskutine normali buvo kazkokia Logitech M serijos. Dabar yra 2 x
> Logitech MX Anywhere, ir 1 x Logitech T620. Nu ir pas visas ta pati
> chuinia. Tai klausimas - kame reikalas? 1. Logitech pradejo gamint
> visiska slamsta? 2. Man tiesiog labai nepasiseke, ir visos 3 peles,
> kurias pirkau, papuole brokuotos?

Paklausiu savo klausima prie diskusijos, jis susijes pagal tema.

Ar dabar yra normaliu rinkiniu klava/pele, kur butu naudojamos
"normalios" baterijos. Tipo AA, o ne AAA. Nes turiu prisipirkes
akumuliatoriu ir nesiruosiu vien del peles/klavos pirkti atskirai mazhesniu.

O dar jei problema su "laikymu", tai ishvis tada nesuprantu gamintoju.

N. M.

P. S. Atrodo, kad visi pradejo gaminti shlamshta. Jieshkau sau, tai
nuejus i krautuve ir paemus kazka link 50 leuru, tai klava ish tokios
shudinos platmases pagaminta, kad paemus uzh kampo vien ranka, ji visa
persusuka vos ne nuo savo svorio. :-(
Palyginus su mano senu logitechu, kuris nekainavo nei 100 lt., tai
dabartiniai logitechai kaip kokios akmes. :-(