Tema: Re: Bevieles peles
Autorius: Caponi
Data: 2016-10-14 18:29:09
BT peles paprastai nera is labai ilgai laikanciu - taip, keliu menesiu tiketis galima, bet visgi jei pagrindinis reikalavimas yra ilgas tarnavimas nuo bateriju komplekto, tai geriau RF variantai.
Jei neklystu, tai sitam HP pacukui teoriskai deklaruojamas iki 9 menesiu veikimas.
BT peliu pliusas, jei naudojama su NB - galima issiversti be papuldomo i USB kisamo adapterio - vienu laisvu portu daugiau ir nelieka tikimybes, kad nesiojimo metu bus islauztas lizdas.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/