Tema: Re: Bevieles peles
Autorius: Caponi
Data: 2016-10-14 13:09:03
Nu  lazdos perlenkt kal nereikia - taip, paprasti akumai išsikrauna per kažkiek laiko savaime, bet mažai energijos valgančiuose devaisuose jų užtenka ilgam, tikrai ne <2 mėn., jau minėjau, kad aš pelėse naudoju priedvėsius, min kokių 15 metų senumo Energizer'ius, tai jie drąsiai pusmetį ištraukia.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/