Tema: Re: Bevieles peles
Autorius: Sniegas
Data: 2016-10-14 22:36:10
Na, aš po Microsoft pelės paėmiau ją į ranką, jautėsi kaip gabalas plytos.
Kadangi aš tų pelių turiu gal 6, tai suporavau ją su televizoriumi. Turiu 3
Microsoft peles ir 3 BT peles. Iš BT geriausia Logitech.

"Caponi"  parašė naujienų news:ntqtrd$kmi$1@trimpas.omnitel.net...

Nu dėl didelė, tai truputį "padauginai" - 10.7 cm ilgis yra didesnis nei tų
madingų mini pelių, bet didele aš jos nepavadinčiau, sakyčiau didelės
prasideda nuo 12cm.
O dėl sunki, tai taip.

--
Caponi