Tema: Re: gtx 1060 6gb
Autorius: Labaigerasnikas
Data: 2018-02-01 10:30:33
lenkai ne sau daro, o tau. Nusiperki golem tokenu, jais apmoki
superkompiuterio darba, ir skaiciuok ka nori - atrologinius ar atronominius

"MRT"  parašė naujienų news:p4uddn$pgk$1@trimpas.omnitel.net...

> Tai ir dabar BTC dar maitina fermų savininkus, kompiuteriai ten ar
> superkompiuteris, esmės nekeičia, o aš prašiau pavyzdžio apie tiesioginį
> finansavimą ko nors kito, naudingo visuomenei, o ne savo paties
> infrastruktūros plėtrai.
>
> Jog netiesioginės naudos iš to turi trečiosios šalys, tai ir taip aišku,
> užtenka pvz. į video kortų kainas pažiūrėt :) Energetikams irgi gerai,
> klientų sąskaitos paaugo, ir tiems kas vienokia ar kitokia forma keičia
> realius pinigus į kriptovaliutas ir vice versa irgi viskas šokolade.

buvo straipsniu kaip su videlkom password'us brute-forsint.. negalejo
tie skaiciavimai but panadoti vatos+gyfors+radiators+elektrycesvo
interesams sakykim kazkokiai penthauso infai dekriptint?..
ar tas Ferminis superkompas kazkokius astrologinius ar
medicininius skaiciavimus atlieka? Kam lenkams superkompas?..