Tema: Re: gtx 1060 6gb
Autorius: amenox
Data: 2018-01-27 23:51:14
Nu tai visai tą elektrą atjungiam, a chule, anksčiau gi žmonija ir be jos
išsiversdavo. Ant arkliuko, opapa, plūgas, bulvike pasėjam ir galima gyvent.
:) Planeta per kokius kelis metus atsistatys, nekitaip. Tu daba kai į moniką
žiūrai ar galvoji apie teršiamą planetą?

"Sniegas"  parašė naujienų news:p4imja$d5$1@trimpas.omnitel.net...

O kasant bitkoinus elektra nedeginama? Planeta teršiama kaip reikiant
juos kasant. Tik viena paguoda, kad mano amžiui planetos užteks, o kaip
toliau bus jau jūs galvokit.