Tema: Re: gtx 1060 6gb
Autorius: MRT
Data: 2018-02-01 08:51:35

> Tai ir dabar BTC dar maitina fermų savininkus, kompiuteriai ten ar superkompiuteris, esmės nekeičia, o aš prašiau pavyzdžio apie
> tiesioginį finansavimą ko nors kito, naudingo visuomenei, o ne savo paties infrastruktūros plėtrai.
>
> Jog netiesioginės naudos iš to turi trečiosios šalys, tai ir taip aišku, užtenka pvz. į video kortų kainas pažiūrėt :)
> Energetikams irgi gerai, klientų sąskaitos paaugo, ir tiems kas vienokia ar kitokia forma keičia realius pinigus į kriptovaliutas
> ir vice versa irgi viskas šokolade.

buvo straipsniu kaip su videlkom password'us brute-forsint.. negalejo
tie skaiciavimai but panadoti vatos+gyfors+radiators+elektrycesvo
interesams sakykim kazkokiai penthauso infai dekriptint?..
ar tas Ferminis superkompas kazkokius astrologinius ar
medicininius skaiciavimus atlieka? Kam lenkams superkompas?..