Tema: Re: gtx 1060 6gb
Autorius: Bronco
Data: 2018-01-27 02:14:36
On 2018-01-26 23:04, amenox wrote:

> Neįsivaizduoju, kaip metų metais visi vis tas sąmokslo teorijas pina
> apie slaptas tarnybas, ufonautus ir bankininkų-žydų slaptą masonų ložę.

Nežinau kas čia tokias sąmokslo teorijas pina, tikrai ne aš.

> Atvirai sakant px kas tas Satoshi Nakamoto buvo, jis viso labo
> blockchain aprašymą aišku davė, o bitcoin kodas absoliučiai atviras,
> kaip ir pilnas jo veikimo aprašymas, jį galima laisvai Internete
> atsisiųst.

Aha. Tokį naudingą įrankį žmonijai sukūrė, bet kažkodėl pasislėpė nuo
padėkų :) Arba ten išprotėjęs genijus, arba viskas gerokai banaliau. Čia
ne sąmokslo teorija, čia tiesiog common sense.

> O tai kad su btc visi kas netingi spekuliuoja tai čia ne
> protokolo problemos, o žmonių. Blockchain šiaip tai gėris ir turi didelį
> potencialą.

Technologija negali būti nei gėriu, nei blogiu, gėriu ar blogiu juos
padaro žmonės. Ir tas pats "Satoshi Nakamoto" BTC iškart padarė blogiu,
nes sukūrė objektą, kuris buvo pasmerktas naudojimui spekuliacijoms.

> O kas buvo praeityje? Nuo sukūrimo 2009 bendrai jo kaina tik kyla, labai
> svyruoja, teisybė, bet vis kyla.

Aš kalbu apie burbulų ir piramidžių istorijas nuo 17 a., o ne konkrečiai
BTC. Nėra svarbu kas tampa žmonių manijos objektu, finalas bus standartinis.

> O kodėl tu juos kabutėse rašai?

Dėl kabučių galima padiskutuoti, bet man žmogus, kuris niekad
neužsiiminėjo investicijomis ir staiga, užpuolus godumo priepuoliui,
sumerkė visus pinigus į tokį reikalą, nepanašus į investuotoją, veikiau
į sėkmės kaubojų :)

> Jei net dabar jie viską parduoda jie jau
> pliuse

Va, gerai pastebėjai, raktinis žodis "JEI".

> juokinga turi kažkas būti? Aš sakyčiau jie labai sėkmingai investavo.

Investicija būna sėkminga, kai tu jos poziciją uždarai ir lieki pliuse.
Ir ne buhalteriniame, o finansiniame. O kaip jiems viskas baigsis, tik
istorija parodys. Kol kas jie šiame etape dar vis pliuse, bet ir išeiti
jie dar neplanuoja, nors jau iš savo pozicijos prarado apie 50% vertės
nuo maksimumo.

> Tu darai klaidingą prielaidą kad su BTC jau viskas. Oj ne, ten viskas
> tik prasideda. :)

Aš ne Vanga, todėl nebandau daryti konkrečių prognozių kada viskas
baigsis, aš tik perspėju, kuo baigsis. O tai atsitiks rytoj, po metų, ar
po 10-ies, neaišku. Bet dabartinis etapas absoliučiai tiksliai
modeliuoja lemiamo burbulo sukūrimą prieš pat jo sprogimą. Jei tas dabar
neįvyks, tuo blogiau, nes tuo daugiau paprastų žmonių finale nukentės.

BTC kaip "valiuta" nebeturi jokios prasmės, nes ji tapo visiškai
neprognozuojama ir jei standartines valiutas žmonės naudoja iš esmės
pagal paskirtį - užtikrinti paslaugų ir prekių mainams, ir santykinai
tik truputį jomis spekuliuojama, tai kriptovaliutos iš esmės naudojamos
pagrinde spekuliavimui ir tik simboliškai atsiskaitymams.

p.s. ką nors perki už BTC? Dažnai?