Tema: Re: gtx 1060 6gb
Autorius: Sniegas
Data: 2018-01-27 18:35:13
O kaip pats galvoji, kodėl vieną diena BTC kainuoja 10000 dolerių, kitą
14000, trečią 9000? Čia dolerio vertė tipo taip šokinėja? Paprasčiausiai
čia yra šių dienų tulpių svogūnėliai. Spekuliacijos objektas, o ne
atsiskaitymo priemonė. Juk negali taip būti, kad vieną dieną nuėjęs į
parduotuvę matai pieno kainą 1 euras, kitą 1,5 eur, o trečią 0,75 eur. O
šiaip čia yra labai blogas dalykas, niekais švaistomi žemės resursai BTC
kasimui. Pinigai turi būti gaunami už darbą, o ne kažkokiu mistiniu būdu
atsirasti sąskaitoje, kai laikomas įjungtas kompiuteris. Pardavei
kilogramą obuolių ir nusipirkai litrą pieno, o ne paleidai mašiną, kuri
vėjais švaisto energiją ir turi pinigų. Niekuo nepadengtas šūdas tie BTC.