Tema: Re: gtx 1060 6gb
Autorius: Labaigerasnikas
Data: 2018-02-01 10:28:56
patinka man kai tvirciausia nuomone turi maziausiai zinantys
golem superkompiuteris butent visuomenei ir skirtas

"Bronco"  parašė naujienų news:p4t7es$uig$1@trimpas.omnitel.net...

On 2018-01-31 21:43, Labaigerasnikas wrote:
> na konkreciai kaip pvz. "pinigus prarade naivuoliai" duos pinigu lenkams,
> kuriantiems Golem superkompiuteri

Tai ir dabar BTC dar maitina fermų savininkus, kompiuteriai ten ar
superkompiuteris, esmės nekeičia, o aš prašiau pavyzdžio apie tiesioginį
finansavimą ko nors kito, naudingo visuomenei, o ne savo paties
infrastruktūros plėtrai.

Jog netiesioginės naudos iš to turi trečiosios šalys, tai ir taip aišku,
užtenka pvz. į video kortų kainas pažiūrėt :) Energetikams irgi gerai,
klientų sąskaitos paaugo, ir tiems kas vienokia ar kitokia forma keičia
realius pinigus į kriptovaliutas ir vice versa irgi viskas šokolade.

Bet net jei tu užsiimsi šūdo plukdymu baržomis upe aukštyn, o paskui jį
plukdysi atgal į tą pačią vietą, net ir tada šitas "biznis" aplips
infrastruktūra, kuri iš to užsidirbs pinigų, bet ką tai įrodo apie pačio
biznio naudą? :)