Tema: Re: req: gtx 1060 6gb
Autorius: Bronco
Data: 2018-01-23 00:50:34
On 2018-01-22 23:43, MRT wrote:

> bet jei zZz kazkiek persipompuos globaliu botaniku saibu i LT,
> tai pasaulio pabaigos tame nematau.. gal ka pirks LT, mokesciu sumokes.

Tai aš dėl zZz problemos irgi nematau, problemą matau globaliame
kontekste. O kadangi tie pinigai vis tiek migruos iš lochų kišenių į
kišenes apsukresnes, tai tegu dalis ir LT nusėda. Bet bijau, jog LT
tendencijos bendrai nesiskirs nuo kitų pasaulio šalių ir bendras
Lietuvos balansas liks neigiamas. Vien tai, jog kažkas starto metu
turėjo krūvą BTC ir kažkuriuo metu juos išpardavė, jau žaidimą su nuline
suma seniai laimėjo.

> Pats tokios rizikos nemegstu, man pakako
> Snore indeli turet su laiminga pabaiga.

Matai, BTC indėlis gali net laimingos pabaigos neturėti :] Čia konkrečiu
atskiru vienu atveju gali neturėti, o bendrai paėmus N dalyvių, didžioji
dalis garantuotai liks minuse.

Įsivaizduok, yra šimtas kokių nors niekam nereikalingų daiktų, pvz.
mėlynų akmenukų, kurie praktiškai mėtosi pakelėje. Tu du pasiimi sau
nachaliavu, o tada keli ažiotažą ir vystai marketingą, jog tai zšbs
brangus daiktas labai labai, naudotinas net kaip piniginis vienetas.
Tada sulekia kiti ir ima tuos daiktus rinkti ir jais prekiauti. Kaina
nuolatos kyla, nes norinčių vis daugiau, o akmenų tik 100. Kuo daugiau
sulekia naujų "investuotojų", tuo vis labiau kyla kaina. O tu tiesiog
palauki, kol kaina užaugs iki debesų ir tuos du daiktus parduodi po
milijoną.

Toliau tame biznyje sukasi N pinigų suma minus 2 milijonai. Kad ir kada
tas žaidimas baigsis, prie kokios galutinės kainos, jau nesvarbu, bet
kai visi atsitokės, jog daiktas iš esmės niekam nereikalingas ir bandys
atsiimti savo pinigus, tai visi jie dalinsis "suinvestuota" N pinigų
suma, kurioje jau trūks tavo nusineštų 2 milijonų :) Būtent todėl niekas
ir nežino BTC kūrėjo tikrojo asmens, nes tai afera. Jam saugiau
įsimaišyti į "investuotojų" gretas ir jokiais būdais nepaviešinti savo
asmens, nes jis žino kuo viskas baigsis.

Jei BTC būtų valiuta, tai prilygtų situacijai, kai pagal valstybės
užsakymą pinigus spausdinantis fabrikas labai ženklią jų dalį pasisleptų
pas save sandėliuke "savo reikmėms" :)