Tema: Re: gtx 1060 6gb
Autorius: amenox
Data: 2018-01-31 11:00:14
Beje va tau ne burbulas. O gal jau burbulas? Ir kokią atkarpą tau geriau
pateikt kad baisiau atrodytų?

"amenox"  wrote in message news:p4rstf$q2i$1@trimpas.omnitel.net...

Pradinė BTC kaina kuomet pradėjo juo prekiauti buvo $0.003, so? O ta tavo
"dabartinė situacija" kiekvienais metais kartojasi, tik mastai skiriasi
kiekvieną syk. Ir žinoma faina lygint nuo pradžios su 0. :) Kodėl praeitą
žiemą apie tai nerašei? Ar dar praeitą? Tokie patys grafikai buvo.

On 2018-01-30 13:15, amenox wrote:
> O tai kas dabar pagal tave vyksta? Tu galvoji vertė atsiras po kelerių
> metų iš oro VISIŠKAI į tai neinvestuojant pinigų? Naivuolis. Gali
> dabartinę situaciją pavadint "vertės nusistovėjimu".

Žinok, mane vadinti naivuoliu yra labai kvailas sumanymas.

Dabartinė situacija yra "subliuškusio burbulo" stadija. Pažiūrėk į
grafiką, jei net net jis tave tuo neįtikins, tai kas tada iš mūsų
naivuolis? :)

Nefigova tokia "korekcija" :]