Tema: Re: gtx 1060 6gb
Autorius: rr
Data: 2018-01-25 16:11:11
On 2018-01-25 15:26, MRT wrote:

> vertinant 100% kazkaip praleisti zodeliai "gal", "jei"..
> o tie anti-botanikai rimtai (ne per tv) su esso bendradarbiauja?

Ne nu tai aišku su 100% perlenkiau, aš tik apie tai, kad žolei slėptis
dabar žymiai lengviau po kriptolapais :) Gi anksčiau pas teisėją nuėjai,
pasakei - pastatas naudoja daug alektros, matom daug šilumos su
termovizorium, norim pakratyt, gal žolė ten auga. Nu ir iškart gauni
orderį. O dabar? Pažiūrės teisėjas į adresą ir pasakys - atsi3.14skit
nuo mano kriptokasyklos :)