Tema: Re: req: gtx 1060 6gb
Autorius: Bronco
Data: 2018-01-20 18:02:28
On 2018-01-20 17:31, zZz wrote:
> Tai papasakok man. Turėjom kelis šimtus, atidavėm jau minėtu kursu. Tuo
> pačiu sukasi ferma. Emocija, nepasitikėjimas gyvenimu, subkultūra,
> hipiai, s*kos neda*sti? :)

Tai aš gi jau tavo situaciją apibūdinau, kaip savalaikį įėjimą į
piramidę/burbulą. Įėjai laiku, jau savo atmušei, dabar varai į pliusą.
Tai konkrečiai tavo situacija su laiminga pabaiga, bet ne visų jos dalyvių.

O dabar primesk, kiek pasaulyje buvo žmonių, kurie įėjo į piramidę kai
BTC kursas buvo ties 20kEUR? Ir kiek jų išsigandę pardavę tuos pačius
BTC po 12kEUR? Gi, negalvoji, jog BTC kursas galėjo tiek užkilti be
didelės tuo metu buvusio paklausos?

Aš asmeniškai su finansinėmis piramidėmis turėjau reikalų jau prieš ~25
metus ir irgi likau pliuse, nes laiku įėjau, laiku išėjau, plius dar
veikiau panašų dalyką, ką dabar daro fermeriai. Bet tai man visiškai
netrukdo suprasti, kiek tai yra žalingas reikalas visuomenei. Dauguma
žmonių dėl jos nukentės, nes civiliokai visada perka kainai užkilus po
100, o kilus panikai parduoda po 50.

> Žėk, aš tikrai nesuprantu, kam nepasiimt, kai gali. Bent zlotais paėmei?
> Kai paskolų kursai skyrės, paėmei? Ta prasme, kur tu matai blogį? Logikoj?

Blogis yra tame, jog tai legali apgaulė. Nauji realūs pinigai
nesukuriami, tik jie iš vienų kišenių pervažiuoja į kitas, apsukresnes.

Pirmoji klasikinė manija susiformavo Olandijoje dar 16a. ir ji
prisimenama iki šiol ne kaip daug naudos davęs finansinis reiškinys, o
kaip didelė katastrofa, privedusi prie daugybės savižudybių ir bankrotų.

Būtent ją analizuojant ir buvo prieita išvados, jog visos iki tol
gyvavusios ekonominės teorijos, teigiančios, jog visi rinkoje veikiantys
agentai yra protingi ir racionaliai veikiantys, buvo paneigtos. Kaip
pasekmė, buvo suprasta, jei nenori, jog kartotųsi finansinės piramidės
ir įvairios manijos, pripučiančios burbulus, rinką reikia bent
minimaliai reguliuoti ir kontroliuoti. Viena iš valstybės funkcijų yra
užbėgti tokiems įvykiams už akių.

O kriptovaliutos, kaip prekė, panaikina bet kokias valstybių kontrolės
galimybes ir burbulai gali pūstis laisvai ir finale liks dauguma
smarkiai nukentėjusių žmonių ir nedidelis procentas smarkiai pralobusių
apsukruolių.

Principe, tai galėtų būti net moralės klausimas, ar moralu lįsti ten,
kur dėl tavo veiksmų nukentės kiti žmonės, nors formaliai tu jokių
įstatymų nepažeisi? Privalu suprasti, jog jei tu su savo fermomis jau
dabar uždirbai pvz. 5000 EUR, tai lygiai tiek pat realių pinigų jau
kažkas prarado. Jei tave tenkina toks versliukas, pirmyn.

https://www.marketwatch.com/story/why-it-matters-if-bitcoin-is-a-currency-or-a-commodity-2017-12-13

Relative stability in the price of the currency is essential.

Bitcoin has not behaved anything like a currency.