Tema: Re: gtx 1060 6gb
Autorius: amenox
Data: 2018-01-27 12:50:48

"Bronco"  parašė naujienų news:p4gg9c$dv6$1@trimpas.omnitel.net...

On 2018-01-26 23:04, amenox wrote:

>Aha. Tokį naudingą įrankį žmonijai sukūrė, bet kažkodėl pasislėpė nuo
>padėkų :) Arba ten išprotėjęs genijus, arba viskas gerokai banaliau. Čia ne
>sąmokslo teorija, čia tiesiog common sense.

>Technologija negali būti nei gėriu, nei blogiu, gėriu ar blogiu juos padaro
>žmonės. Ir tas pats "Satoshi Nakamoto" BTC iškart padarė blogiu, nes sukūrė
>objektą, kuris buvo pasmerktas naudojimui spekuliacijoms.

Nu taigi vėl sąmokslo teorija bandai kurti, kartoju dar syki, blockchain
visas atviras, kaip ir pvz. Linux. jei Torvaldas butų inkognito tai ką,
sakytum kad Linux sukūrė specialiai nes, kažkam kažką reikia padaryti bloga
(MS, Apple ir t.t.), tipo užpakaliu jaučiu bet įrodyt negaliu. Tai ok
Satoshi BTC sukūrė kad pašikt bankams, daba gerai? :)

> O kas buvo praeityje? Nuo sukūrimo 2009 bendrai jo kaina tik kyla, labai
> svyruoja, teisybė, bet vis kyla.
>

>Aš kalbu apie burbulų ir piramidžių istorijas nuo 17 a., o ne konkrečiai
>BTC. Nėra svarbu kas tampa žmonių manijos objektu, finalas bus
>standartinis.

BTC nėra piramidė, nuo pat sukūrimo jis aiškiai aprašytas matematiškai ir
yra žinomas jo galutinis kiekis. Tai technologija, kaip ir Internetas, kaip
email jame, kaip Facebook, Uber ir panašiai. Visi jie nematerialūs, tu jų
negali pačiupinėti bet jie visi turi vertę ir kai kurie net įvertinti
milijardais. Kokie jų bus standartiniai finalai? Gal pasidalinsi? :)

> O kodėl tu juos kabutėse rašai?

>Dėl kabučių galima padiskutuoti, bet man žmogus, kuris niekad neužsiiminėjo
>investicijomis ir staiga, užpuolus godumo priepuoliui, sumerkė visus
>pinigus į tokį reikalą, nepanašus į investuotoją, veikiau į sėkmės kaubojų
>:)

> Jei net dabar jie viską parduoda jie jau pliuse

>Va, gerai pastebėjai, raktinis žodis "JEI".

Na taip, kam dabar pardavinėt kai jo vertė kyla? Jie labai protingai
elgiasi, kvaili iškart pardavė kartu su ta minia kuomet eilinį kartą kursas
nukrito.

> juokinga turi kažkas būti? Aš sakyčiau jie labai sėkmingai investavo.
>

>Investicija būna sėkminga, kai tu jos poziciją uždarai ir lieki pliuse. Ir
>ne buhalteriniame, o finansiniame. O kaip jiems viskas baigsis, tik
>istorija parodys. Kol kas jie šiame etape dar vis pliuse, bet ir išeiti jie
>dar neplanuoja, nors jau iš savo pozicijos prarado apie 50% vertės nuo
>maksimumo.

Jau parašiau aukščiau. Tu darai klaidingą nuomone kad su BTC jau viskas.
Daug kas dar turi tokią nuomonę, since 2009. :) Mėgsti kartoti kad istorija
viską sustatys į vietas? Nu tai kaip pats matai stato. :) Primenu kad
paskutinis BTC bus sugeneruotas 2140 metais, taip kad laiko užfiksuoti
poziciją pakankamai.

> Tu darai klaidingą prielaidą kad su BTC jau viskas. Oj ne, ten viskas tik
> prasideda. :)

>Aš ne Vanga, todėl nebandau daryti konkrečių prognozių kada viskas baigsis,
>aš tik perspėju, kuo baigsis. O tai atsitiks rytoj, po metų, ar po 10-ies,
>neaišku. Bet dabartinis etapas absoliučiai tiksliai modeliuoja lemiamo
>burbulo sukūrimą prieš pat jo sprogimą. Jei tas dabar neįvyks, tuo blogiau,
>nes tuo daugiau paprastų žmonių finale nukentės.

Pasaulyje yra apie 150 milijonų milijonierių, bei apie 2000 milijardierių,
BTC bus tik 22 milijonai. Tie paprasti tavo pavardinti žmonės turi gerą
progą nugręžt tuos milijonierius ateityje jei dabar nestabdys. O apie
burbulus tai nepradėk, pažiūrėk va čia pvz:
https://scontent.fvno2-1.fna.fbcdn.net/v/t31.0-8/26841005_409226782848001_4603760657228216415_o.jpg?oh=8e521dd50013c73c264ac16014d1c363&oe=5AE80D86
Čia jau tipo ne burbulas? O kas bus kai jis sprogs? Čia tavo žiniai 10
trilijonų. Ne Vanga o taip tiksliai viską prognozuoji, tai va paprognozuok
kas bus. :)

>BTC kaip "valiuta" nebeturi jokios prasmės, nes ji tapo visiškai
>neprognozuojama ir jei standartines valiutas žmonės naudoja iš esmės pagal
>paskirtį - užtikrinti paslaugų ir prekių mainams, ir santykinai tik truputį
>jomis spekuliuojama, tai kriptovaliutos iš esmės naudojamos pagrinde
>spekuliavimui ir tik simboliškai atsiskaitymams.

BTC iš esmės niekuom nesiskiria nuo šiuolaikinių pinigų, tu va
atsiskaitinėji kortele, tai iš esmės pakeiti įrašus duomenų bazėse, tai jau
seniai išėjo iš tų įprastų popierinių pinigų ribų. Tik skirtumas tas kad už
tai sumoki tarpininkams, bankams. BTC leidžia atsiskaityti tiesiai su be
jokių tarpininkų, tampi pats savo pinigų savininkas, ir niekas tau jų
neblokuos, nenuims nuo sąskaitos be tavo žinios.

>p.s. ką nors perki už BTC? Dažnai?

Ne, šiuo metu neapsimoka kai jo kaina taip kyla. Kitas dalykas dar yra
neišspręsta problema su tranzakcijų mokesčiais. Palauksiu kol Lightning
Network pilnai paleis. Šiaip kapitalizacija kripto valiutų dar yra labai
maža lyginant su doleriais, eurais ir pan. Po kelerių metų galėsim vėl
padiskutuot tą tema, kai bent keletą trilijonų tai bus įvertinta o ne
niekingą pusę kaip daba. :)

Beje va -
https://www.delfi.lt/bustas/darni-pletra/lietuviai-rado-buda-atkreipti-pirkeju-demesi-siulo-uz-kotedza-moketi-ne-eurais.d?id=77012731