Tema: Re: gtx 1060 6gb
Autorius: amenox
Data: 2018-01-26 23:04:15
"Bronco"  parašė naujienų news:p4fur6$28k$1@trimpas.omnitel.net...

On 2018-01-26 13:59, amenox wrote:

>Kazino "Satoshi Nakamoto", jau rašiau ;) Na ir ten jau seniai sulėkė šio
>biznio rykliai ir jie nusineš viską, ką dar galima nusinešti. Civiliokai
>didžiojoje masėje verks, nes jie godūs, nesupranta kaip veikia rinka,
>nedrausmingi, niekad nežino kada reikia įeiti, kada išeiti.

Neįsivaizduoju, kaip metų metais visi vis tas sąmokslo teorijas pina apie
slaptas tarnybas, ufonautus ir bankininkų-žydų slaptą masonų ložę. Atvirai
sakant px kas tas Satoshi Nakamoto buvo, jis viso labo blockchain aprašymą
aišku davė, o bitcoin kodas absoliučiai atviras, kaip ir pilnas jo veikimo
aprašymas, jį galima laisvai Internete atsisiųst. O tai kad su btc visi kas
netingi spekuliuoja tai čia ne protokolo problemos, o žmonių. Blockchain
šiaip tai gėris ir turi didelį potencialą.

>Žodžiu, tokios istorijos yra de facto standartas ir nėra jokių objektyvių
>prielaidų, jog būtent su BTC kažkas turi gautis kitaip. Jei nori žinoti kas
>bus ateityje, tai protingiausia pažiūrėti kas buvo praeityje, o ne
>išvedžioti kažkokias naujas teorijas.

O kas buvo praeityje? Nuo sukūrimo 2009 bendrai jo kaina tik kyla, labai
svyruoja, teisybė, bet vis kyla.

>Neseniai kalbėjau su vienu draugu šia tema, tai jis papasakojo, jog net jo
>kolegos sumerkė dafiga pinigų į BTC, nors jų darbo sritis ir profesijos
>neturi nieko bendro su finansiniais dalykais ar ekonomika. Jie jokiomis
>investicijomis iki tol neužsiiminėjo. Užsipirko kai jo kaina buvo ~6000
>EUR. Sumos ten jau normalios panaudotos, vienas 10 kEUR įmerkė, kitas 50
>kEUR, kiek kiti sukišo nepaminėjo, bet ten daugiau buvo "investuotojų".

O kodėl tu juos kabutėse rašai? Jei net dabar jie viską parduoda jie jau
pliuse su labai neblogu profitu, nes daba jo kaina net po visų kritimų apie
9000 EUR. Gali pats paskaičiuot, jei įmerkė 10k po 6k, vadinas gavo 1.7 BTC
, tarkim va dabar parduoda, turi 1.7 x 9000 = 15300 Eur (5k navaras). O tie
kas įmerkė 50k tai jo navaras gaunasi 25k. Čia ką labai juokinga turi kažkas
būti? Aš sakyčiau jie labai sėkmingai investavo.

>Dabar retorinis klausimas, ar jie pardavė savo BTC, kai kaina buvo pike ar
>arti jo? :) Savaime suprantama, jog ne, sėdi toliau su jais ir laukia kol
>vėl "užaugs" iki 20 kEUR. O jei užaugs iki tiek, tai tada matyt lauks, kol
>iki 30kEUR užaugs, paskui iki 40 ir t.t., iki pat 100 BTC už beliašą lauks
>:) T.y. nėra nusistatę jokios investavimo strategijos, tikslų ir
>investavimo drausmės. Aš beveik įsitikinęs, jog jų laukia nelinksma
>pabaiga, nors iki šiol dar pliuse rimtame sėdi, bet jiems vis mažai...

Tu darai klaidingą prielaidą kad su BTC jau viskas. Oj ne, ten viskas tik
prasideda. :) Apie "burbulus" ir "pikus" tai va sshotą duosiu -
https://1drv.ms/i/s!AuFbL6cUGTelg5ADHoNremzq770oog , čia praeitos žiemos
"burbulo sprogimas", kaip matai kaina tada irgi nudribo beveik perpus, bet
jei pažiūrėsi žemiau matosi kad bendram grafike to "burbulo" net
nesimato.Tas pats ir 2015 ir 2014 buvo, tik sumos kitokios, gali pats
panagrinėt - https://coinmarketcap.com/currencies/bitcoin/  BTC bus
maininamas iki paskutinio berods iki 2140 m. Ir aš nemanau kad jo kaina
kris, netgi sakyčiau atvirkščiai, o variantas kad kitais metais šiuo pačiu
metu bus kalbos kad va vėl BTC žlunga, "burbulas pagaliau sprogo" nes iš
kokių 100k nukrito iki 50k. :) Aj ir dar BTC turi gerą savybę kad norint jį
užraukt, reikia viso labo išjungti Internetą, na dar ir elektrą. :)