Tema: Re: modulinis namas
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2012-09-26 07:46:15
> Prie ko čia aš? Yra departamentas, kuris ir sprendžia. Tu čia šakojiesi
> ir eini prieš tvarką, aš ją palaikau.

Gal norejai pasakyti, kad eina pries tvarka tie, kurie kesinasi i
Gedimino pili. As gi atvirksciai.

> O Vilniaus senamiestis tikrai gražus ir jį reikia tokį ir išlaikyt imho.
> Nori samastroikės - keliesi kur nors už miesto ir statai kas tau
> patinka. Nori gyvent senamiesty - būk geras ir laikykis taisyklių.

As apie tai, kad saugant Gedimino pili kaime samastroikes yra
uzdrqaustos. Musu valdzios sizofrenija.

> Aš ten hiperbolizavau, apibendrinau. Esmė paprasta - yra kultūros
> paveldo departamentas, kuris ir sprendžia, kuris objektas yra
> paveldosauginis o kuris ne. Tai, kad tau tai nepatinka dar visai
> nereiškia, kad sistema ydinga. Kaip ir bet kurioj biurokratijoj, čia
> irgi yra xuijnios, bet jos tikrai būtų daug daugiau, jei leistų visiem
> daryt ką tik nori ir kaip nori. Kaiptik, sakyčiau, reiktų dar griežčiau
> į viską žiūrėt. Užtenka vien Kauno stiklainio pavyzdžio.

Tai ir neleidzia kaimuose samastroikiu. Ir Liepkalnio gatveje neleidzia
pakeisti sovietinio stogo, uzdengto pris 20 metu. Ir nugriauti
"paveldo", kuris atsirado siuose laukuose po karo kai cia persikele
kaimieciai su savo namais, kurie jau ir anuo metu nenauji.

O tu ar savo minima stiklaini matei? Nebent sapnuose. As maciau is tolo
ir jis labai ir labai gerai atrodo. Ne taip kaip nuotraukose. Analogiska
stiklaini maciau 40 metu "Statyba ir architektura" zurnalo nuotrasukuose
apie Kopenhagos senamiesti.

Neturiu nei tikslo, nei noroka nors isgydyti nuo sizofrenijos. Bet gal
kas nors neuzsikres sia liga. Tikiuosi.