Tema: Re: modulinis namas
Autorius: spakainas
Data: 2012-09-25 15:23:01
Gal teko kada matyt taip vadinamų "samastroikių", kai žmogeliai
sugalvoja, kad architektai visi loxai - aš pats geriau žinau kaip turi
viskas būt, ir pasistato sau namą? Sumoj gaunasi skirtingi grindų
lygiai, laiptai be tarpinių aikštelių, be aikštelių ties durimis -
atsidaręs iškart turi lipt laiptais, ar spyną rakint dar stovėdamas
laiptuose, jau nekalbant apie išplanavimo perliukus arba fasadų "grožį"
su nesuderintais langais, belenkokių kampų kraigais ir t.t. Praktiškai
bet kam iš pašalies žiūrint tokie namai atrodo kaip minimum klaikiai, o
vat savininkai galvoja, kad tai šedevrai. Lygiai kaip ir tu, Vidai,
galvoji, kad kpd objektai yra visiška nesąmonė ir reikia leist keist
viską kaip tik savininkams ant seilės užplauks.