Tema: Re: modulinis namas
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2012-09-24 14:17:18
> per gugla buvau rades viena ciuva, kuris betonikos (aksos gal) nama state,
> fotkes i facebooka sukeles, pabandyk pasieskoti.
> anksciau as buvau irgi pasineses ant tu blokiniu namu, bet paskaites jo
> sioki toki blog'a, kazkaip man nebepatiko, lieka kruva nedadielku kaip ir
> paprastam name, grindys ir t.t., tai ta statyba netokia ir greita pasidaro.
> nu zodziu, pabandyk susirasti.

Tu nori, kad 150m2 uz 150,000 turetum nama ir beliktu tik baldus
susivezti? Montuotojai tau su mielu noru parodys kas stoga uzdengs ir
kas grindis isbetonuos. Toliau lieka tik interjeras.
Raso, kad pamatai 40,000? Uz ka. As manau, kad visiskai galima
nebetonuojant rostverko tiesiai ant stulpu montuoti sienas. Kazkurioje
gamykloje sienas gali pagaminti net iki 12m ilgio.