Tema: Re: modulinis namas
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2012-09-24 16:03:12
2012-09-24 15:42, st rašė:
> nea, esme kad statant ta nama, projektas graziai atrodo, tarkim 80k + pvm.;
> beto renkiesi is standartiniu projektu, nes bet koks kitas augina kaina.
> beto ten neiskaiciuoti pamatai, stogas ir t.t., ir montuotojai su kranu.
> gaunasi gana apvali suma, dar sklypas atitinkamas kranams ir privaziavimui
> turi buti.

O kiek uzaugina nestandartinis projektas? Jeigu tavo projektas geras tai
gali reikalauti, kad paskui uz kiekviena jo panaudojima tau kapsetu.

montavimas tycia ilgas, kad darbininkai uzdirbtu. Su  kranais montuojant
vienas aukstas - viena diena, o ne savaite kaip su 1 kranu.

pamatu, kaip jau sakiau, galima is viso nedaryti, bet padides sienu
kvadratura. Jeigu cokolis su igilinimu 1m aukscio, o namo perimetras 40m
tai uz 300lt/m2 kaina gauname 12,000 litu. Montavimas, atvezimas, laikas
del to nepadideja.

Toks namas yra salia Liepkalnio gatves prie Rasu kapiniu Vilniuje.
Vaziuojant kai pamatau tai vis pagalvoju, kad grazus fasadas. Viena man
nepatinka, kad vidine siena is betono, o ne keramzitbetonio, nes tingi
klojinius valyti. Bet lyg ir girdejau ir su keramzitbetoniu jau daro.