Tema: Re: modulinis namas
Autorius: karolis
Data: 2012-09-25 18:45:58
ziurek tik kad kokia cerpe ant kamino plyta ant galvos neuzkristu tokios tvarkos besilaikant :) as tai pvz bijau tvarkyt ta kamina,
objektas paveldosauginis, kaminas matosi tik uzlipus ant stogo, bet va su kaimynais nepasiseke. gaut bauda uz tai kad kamina
griuvanti sutvarkiau? nu jau ne.. eit pas paveldosaugininkus aiskint kad kaminas griuva, kokiom cia man senobinem plytom ji tvarkyt?
nu gal tegu jis griuva, as juo nesinaudoju.. paskui kazkaip i tuos kaminus pradejau visam senamiesti demesi atkreipt, siulau uzmest
aki kai vaiksciosi :)