Tema: Re: modulinis namas
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2012-09-25 14:43:28
> Bet tai jauti kaip nusišneki? Tu sakai, kad nx visas senamiestis -
> griaunam ir statom vilas ir stiklainius, kam kaip patinka? Vietoj
> gedimino bokšto gal irgi kokį stiklo/betono nesuspratimą pavarom?

Ileisk kiaule i baznycia tai... Siuo metu visi draudimai yra skirti
kiaulems, o del to kencia zmones. Va ir visas paaiskinimas.
Siulyti statyti vietoj gedimino boksto stiklaini yra sizofrenijos
pozymis, nes jis priklauso visai tautai, ir tuom drausti Vilniaus centre
statyti aukstesnius kaip 30m pastatus yra dar vienas sizofrenijos
pozymis. Trecias sizofrenijios pozymis yra vartoti nieko bendro su
realybe neturinti stiklainio termina. Ketvirtas sizofrenijos pozymis yra
stiklaini sumaisyti su betonu. Visune sizofrenijos apie senamiescio
griovima. Cia is viso kazkokie kliedalai, nes niekas apie senamiesti net
uzsimines nebuvo. Idomu koks atsirastu ligonis, kad senamiescio centre
pasistatytu vila? Gal koks oligarchas is Azerbaidzano?
Tu man paaiskink kodel as su ligoniu diskutuoju?