Tema: Re: modulinis namas
Autorius: Statybininks
Data: 2012-09-24 10:51:05
"jau nepirmas sutiktas megina itikinti kad modulinis karkasas nera blogai;"

speju, kad nei vienas itikinantis realybej to namo nera statessis sau -
taip, paskaicius ten viska graziai skaitosi, kaip ir bet kurioj kitoj
reklamoj; taip - tai yra patogiau del statybu greitumo, bet ar geriau.... is
mano pazistamu keli svaigo apie situos namus,bet nei vienas taip ir nepriejo
iki realaus uzsakymo ir nuejo "standartiniu" budu