Tema: Re: modulinis namas
Autorius: st
Data: 2012-09-24 13:33:28
per gugla buvau rades viena ciuva, kuris betonikos (aksos gal) nama state,
fotkes i facebooka sukeles, pabandyk pasieskoti.
anksciau as buvau irgi pasineses ant tu blokiniu namu, bet paskaites jo
sioki toki blog'a, kazkaip man nebepatiko, lieka kruva nedadielku kaip ir
paprastam name, grindys ir t.t., tai ta statyba netokia ir greita pasidaro.
nu zodziu, pabandyk susirasti.