Tema: Re: modulinis namas
Autorius: st
Data: 2012-09-24 15:43:00
nea, esme kad statant ta nama, projektas graziai atrodo, tarkim 80k + pvm.;
beto renkiesi is standartiniu projektu, nes bet koks kitas augina kaina.
beto ten neiskaiciuoti pamatai, stogas ir t.t., ir montuotojai su kranu.
gaunasi gana apvali suma, dar sklypas atitinkamas kranams ir privaziavimui
turi buti.
nepabandes nezinosi kaip is tikro. is kitos puses, namas nera blogas, tik
manau kiek brangokas gaunasi, su panasiu sumustiniu turbut koks 1.2-1.3
koeficientas. aplamai sunku pasakyt, gyvai nemaciau tokiu namu, jokio namo
ir pats nestaciau kol kas.

beje, linkas teisingas, is supermamu :) bet as kalbejau apie fotkes, nes
daugiau kaip ir nieko nera internete nesalisko apie tuos namus.